In het kader van de opdracht 'Raamovereenkomst aankoop van boeken voor de bibliotheek' werd een bestek met nummer 572 opgesteld door team financiën, aankopen en contracten in samenwerking met Marijke Oda, klantenadviseur aanbod bibliotheek/bibliothecaris.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
De basisopdracht heeft een looptijd van 12 maanden en er kunnen 3 stilzwijgende verlengingen zijn voor telkens dezelfde periode indien de dienstverlening geen aanleiding gegeven heeft tot klachten.
Voorziene begindatum is 1 december 2025 en de voorziene einddatum is uiterlijk 30 november 2029.
De raamovereenkomst zal afgesloten worden met de 3 best geklasseerde inschrijvers per perceel (of minder).
Er is geen exclusiviteitsrecht van toepassing.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017, meer bepaald artikelen 326 tot en met 341 betreffende het bestuurlijk toezicht.
De huidige opdracht voor de aankoop van de boeken voor de bib loopt af op 30 november 2025.
De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 188 000,00 inclusief btw voor 4 jaar.
Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.
Als limietdatum voor het indienen van de offertes wordt 15 oktober 2025 om 10.00 uur voorgesteld.
Het bestek met nummer 572 en de raming voor de opdracht 'Raamovereenkomst aankoop van boeken voor de bibliotheek', opgesteld door team financiën, aankopen en contracten in samenwerking met Marijke Oda, klantenadviseur aanbod bibliotheek/bibliothecaris, worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De totale raming bedraagt € 188 000,00 inclusief btw voor 4 jaar.
Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.
De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 15 oktober 2025 om 10.00 uur.